
شکي نيست که همه ما و همه هستي مخلوق خداوند مهربانيم و مالک حقيقي همه چيز و همه کس خداست. اما گاهي اين حقيقت فراموش مي شود و يادمان مي رود که خودمان و هرچه داريم، مُلک خداوند است و به صورت امانت، مدتي در اختيار ماست و هنگامي که آن فرصت تمام بشود، امانت از ما گرفته مي شود و به ديگري واگذار مي شود. همه اين خانه ها، ماشين ها، پست و مقام ها و... چقدر دست به دست شده است و هرچند وقت يکي گفته است : خانه من، ماشين من، ميز و پست من و بعد مدتي خبري از او نبوده و شخصي ديگر اين حرف را زده است!! آري اين واقع...
ادامه مطلب
"الهی" بـوی ِ ناب"بهشـت"میدهد همـۀ "نامهای"قشـنگ ِ"تــو" میگذارمشان روی ِزخمهای "دلم" گفـته بـودی "اَلجَّبار" یعنی کسی کـه"جُـبران مــیکند"همـۀ شکستگـیهایِ "دلت" را گفـــــته بودی "اَلمُصَـوِّر" یعنی کسی کــه از "ُنومـیسـازد" همۀ آنچه را"ویـران"شـده اسـت درون ِ "دلت" گفــته بـودی"الشّـافـی" یعنی کسی کـــه"شِفا" مـیدهد تمام ِ "زخمهـایِ عمیق"و"ناعـلاج"را هـوای ِ"دلم" سبک میشود بــازمزمه نامهایِ زیبایت نَفـس میکشــم درهوایِ "مهربانیهـایِ نابت" "الهی" سپاس که هستی وخدایی میکنی xa0...
ادامه مطلب